טוען את המידע
+ פרסום מודעה

כיצד לבחור חברת הסעות

חברות הסעות הן ספקיות של שירות מקצועי הכולל הסעת עובדים, ילדים לטיולים, הסעות של מוסדות חינוך, הסעות תיירים, הסעות לאירועים, ועוד. כל מי שהחליט להיעזר בחברת הסעת לאחת המטרות הנ"ל, יוכל להיעזר בנקודות שיוצגו כאן המסבירות איך בדיוק לבחור חברת הסעות ואיך לוודא שהשירות המתקבל מקצועי ועונה על כל הדרישות.

נקודות חשובות לשים אליהן לב

  • השוואת מחירים – כמו בכל תחום צריכה ושירות אחר, חשוב להפעיל שיקול דעת ולעשות סקר שוק לפני הזמנת שירותי הסעות. אין מה לבחור חברת הסעות במחירים מופקעים כאשר ישנן חברות שמציעות מחירים הוגנים ומשתלמים לכל כיס עבור כל סוגי ההסעות והטיולים.
  • בטיחות מעל לכל – אין להקל ראש בבחירת חברה שמספקת בטיחות מרבית העומדת בתקנות ובנהלים של משרד התחבורה, מקפידה על בדיקות שגרתיות לרכב, מטפלת ברכביה במוסכים מורשים ומעסיקה נהגים מנוסים ללא הרשעות תחבורתיות. על-מנת להימנע מאסון, במיוחד כשנוסעים לטיולים באזורים עם כבישים מסוכנים ומהמורות בדרש, יש לוודא שהחברה מקפידה על כל אלו.
  • איכות הרכבים – ישנן חברות הסעות בהן הרכבים ישנים ובלויים, עם מושבים שאינם נוחים לנסיעות ארוכות ולעתים אף מזגנים שלא עובדים. ודאו כי הרכבים העומדים לרשות החברה חדישים, תקינים, ומפנקים על-מנת לקבל נסיעה ברוגע, והכי חשוב בנסיעות ארוכות – נסיעה בנוחות.
  • שירות – שירות אדיב ומאיר פנים הוא בונוס בכל חווית שירות, ובהתאם בחוויית הנסיעה. לכן, כדאי לבחור חברה שמספקת שירות זמין ואדיב שמוכן להתאים את עצמו לדרישות שלכם מהסעה.
  • מבחר הרכבים – לרוב, חברות הסעות מוצלחות הן חברות עם מבחר של רכבים בגדלים שונים העומדים לרשות החברה כדי שלקוחות יוכלו להזמין רכב התואם את צרכיהם.
  • אישור קצין בטיחות – במיוחד לפני נסיעות ארוכות לטיולים בטבע, ודאו כי הרכב עבר בדיקה חודשית על ידי קצין הבטיחות בהתאם לתקנות משרד התעבורה. תוכלו לבדוק אם האישור קיים על ידי לבדוק אם ברכב יש אישור קצין בטיחות בתוקף.
  • רישיון הפעלה – משרד התחבורה מחייב שלכל רכב הרשום בחברת הסעות יהיה רישיון הפעלה בתוקף. תמיד ניתן לבקש מהנהג להציג את רישיון ההפעלה הקבוע של הרכב, שנמצא מצידו השני של האישור החודשי מקצין בטיחות.
  • רישיון הסעות לחברה – על פי חוק, לכל חברת הסעות וכך גם לרכב הספציפי חייב להיות רישיון להפעלה כרכב הסעות ועליו להיות רשום תחת חברה הרשומה במשרד התחבורה, ובעלת רישיון להפעלת משרד הסעות בתוקף. ללא האישורים הללו, והאישורים בסעיפים הקודמים, ככל הנראה מדובר בחברה הסעות שלא תוכלו לסמוך עליה במאת האחוזים.
  • המלצות – כדי לבחור חברה בלב שקט, עדיף לבחור חברה עם המלצות על פני חברה לא מוכרת.

לסיכום, חווית נסיעה נעימה ומקצועית תלויה באיכות החברה המבצעת של ההסעה ובעזרת כל הנקודות למעלה כל אחד יכול לבחור חברה שתואמת לנסיעה המתכוננת. לפרטים נוספים, לאתר הסעות ישראל הקליקו פה.