טוען את המידע
+ פרסום מודעה

המדריך המלא לקניית רכב משפחתי

רכב הוא אחר מהכלים השימושים ביותר שיש בידי כל אדם במדינת ישראל כיום. קשה מאוד לחשוב על התנהלות יום יומית בתחבורה ציבורית ובדיוק מסיבה זו הורים רבים מוכנים להשקיע משאבים על מנת לרכוש רכב יד שנייה איכותי שישרת את כל בני הבית. יחד עם זאת, כאשר אין לכם ניסיון בקניית רכבים, זו עלולה להיות עסקה מסוכנת. במיוחד בשבילכם יצרנו את המדריך המלא לקניית רכב משפחתי יד שנייה.

חמישה טיפים לקניית רכב

כאשר אתם מתחילים בחיפוש אחר רכב חדש, מומלץ לשים לב לחמישה טיפים:

  1. מענה לצרכים- לכל משפחה יש את הדרישות הייחודיות לה מהרכב הפרטי. בין אם מדובר במשפחות מרובות ילדים או במשמחות צעירות אשר חייבות למקם כיסאות לילדים ברכב. אתם רוצים לוודא כי הרכב עונה לכל הפרמטרים שלכם.
  2. מוכר אמין- אמינות המוכר היא הקריטריון החשוב ביותר. מוכר אשר מציג בפניכם ספר רכב מלא ועדכני, מאפשר לכם להיות במעקב ולשמור על בטיחות המשפחה כולה.
  3. בדיקות מקדימות- כיום מכוני בדיקה מאפשרים לכל לקונה פוטנציאלי לבצע הערכה כללית של מצב הרכב ולגלות פגמים שיכולים להוריד את ערך הרכב.
  4. עלויות- התייחסות לטווחי המחירים היא רלוונטית. אתם לא רוצים להשקיע סכומי עתק בכלי הרכב המשפחתי החדש ולכן מומלץ לעבוד אל מול תקציב מסודר.
  5. שנת ייצור- רכבים חדשים יותר מאובזרים במערכות בטיחות מתקדמות אשר מגנות על הילדים שלכם והופכות כל נסיעה לבטוחה יותר.

קנייה חכמה של רכב משפחתי

רכב משפחתי עתיד לשרת אתכם נאמנה בשנים הקרובות. ההשקעה הכספית היא גדולה יחסית ולכן אתם רוצים לבצע את כל ההערכות האפשרויות שיבטחו קנייה ממוכר אמין של רכב מתוחזק ברמה גבוהה. לטובת כל בני הבית, כמו גם לטובת הנהגים האחרים בכביש, אתם מחויבים לרכוש רכב שלא עבר תאונות רציניות והוא יכול לתפקד דרך קבע בצורה מושלמת. קנייה חכמה בתחום הרכבים היא לאו דווקא הקנייה הזולה ביותר, אלא הקנייה אשר עונה על כל הצרכים של הקונה הפוטנציאלי בצורה מלאה.