טוען את המידע
+ פרסום מודעה

השכרת קרוואן – כל הסיבות לעשות את זה

אם אתם רוצים לתכנן טיול ייחודי וליצור חוויה מגבשת ובלתי נשכחת, כדאי לכם לשקול ברצינות את האפשרות של השכרת קרוואן! רוצים לדעת למה? כל ההסברים בהמשך!

מהו בכלל קרוואן?

כדי שנוכל להסביר טוב יותר את התועלות של השכרת קרוואן, חשוב להבין מהו בכלל. אם כן, הקרוואן הוא בית נייד לכל דבר ועניין וניתן להשכיר מחברות המתמחות בהשכרת קרוואנים כמו המעיינות . כלומר, לצד האפשרות לגור בו, ניתן גם להעביר אותו ממקום למקום ובקלות רבה. בשונה מכלי רכב אחרים, הקרוואן הוא גדול ומותאם באופן מיוחד למגורים והכוונה היא לכך, שהוא מכיל בתוכו את כל מה שצריך כדי לנהל חיי יום יום החל ממקלחת ושירותים ועד למיטות ומטבח.

לטייל עם הבית

אחד היתרונות הבולטים ביותר של הקרוואנים הוא האפשרות לטייל ולעבור ממקום למקום ולהשכיר קרוואן מחברות המעיינות השכרת קרוואנים בלי לדאוג בכל פעם למקום לינה חדש ובלי לארוז ולפרוק את החפצים האישיים פעם אחר פעם. למעשה, ניתן להתחיל בקצה אחד של הארץ ולהגיע אל הקצה השני שלה בלי להחליף סידורי לינה אפילו פעם אחת!

להביא את הבית לשטח

אם אתם מתלבטים בין לינה בשטח לבין לינה בחדר מפנק, השכרת קרוואן תפתור לכם את הדילמה! אתרי קמפינג רבים מציעים חניונים ייעודיים לקרוואנים, בהם ניתן להחנות את הקרוואן ולהקים אוהלים או להישאר וליהנות מכל מה שיש לקרוואן להציע ולאפשר לכל אחד מהמטיילים ליהנות מהטיול כפי שהוא רוצה.

 

המגוון

דבר נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא העובדה, שיש מגוון רחב של קרוואנים, המתחלקים לגדלים שונים, קרוואנים עצמאיים או נגררים, תכולות שונות ועוד. כלומר, באפשרותכם לבחור מתוך המגוון הרחב הזה את הקרוואן המתאים ביותר לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.

החוויה והגיבוש

מי שמעוניין בחוויה יוצאת דופן ולא בעוד טיול רגיל, קרוואן בהחלט יוכל לענות על ציפייה זו וזאת, משום שמדובר על סגנון טיול שונה לחלוטין ממה שאנו מכירים ומורגלים אליו. במידה והטיול מתוכנן לזוג או למשפחה, זוהי גם דרך נפלאה ליצור גיבוש בין המטיילים בזכות השהייה ביחד לאורך כל הטיול לצד העצמאות של המטיילים כיחידה אחת לבחור את המסלול ואת לוח הזמנים בזכות הגמישות המלאה שהקרוואן מאפשר למשתמשים בו.

עלויות

אם כבר עוסקים ביתרונות של השכרת קרוואן, אי אפשר להתעלם גם מנושא העלויות. הכוונה היא לכך, שהעלות של השכרת קרוואן נמוכה משמעותית מהעלות של לינה בצימר או בבית מלון ואם עורכים את ההשוואה ללינת שטח באוהל, הרי שהקרוואן מספק את כל הצרכים של הנופשים ומאפשר את הפרטיות הנחוצה. על ידי שימוש בקרוואן תוכלו ליהנות מפרטיות מלאה, תחסכו מעצמכם את התלות בעומס של אנשים במקום הלינה הנבחר ולא פחות חשוב מכך – תיהנו מעלויות משתלמות לצד חוויה ייחודית ומגבשת הן לזוגות והן למשפחות כאחד.