טוען את המידע
+ פרסום מודעה

כל הדרכים למכור את הרכב שלכם

הרכב שלכם הגיע לרגע שהוא מוכן לעבור לידיים אחרות, אך לאיזה ידיים תמכרו אותו? האם תמכרו אותו לידיים פרטיות? האם מצבו תקין מספיק כדי לנסוע על הכביש? לפני מכירת רכב עלינו לבחון את כל הפרמטרים החשובים בדרך למכירה. עלינו לוודא בכמה נמכור אותו וכמה הוא באמת שווה? עלינו לבחון היטב האם יש לו בעיות כלשהן שיהוו בעיה בעת המכירה? כל אלו שאלות חשובות שצריך לתת עליהן מענה לפני מכירה. במאמר הבא נסביר על סל אפשרויות המכירה שלכם עבור הרכב ואיך לעשות זאת נכון.

שלב ראשון – בדיקת מצב הרכב

בכל מקרה, עד לשלב המכירה, אם הרכב תקין ונוסע, סביר להניח שאתם ממשיכים לנסוע עליו. קחו את הרכב לטיפול ובדיקה ותבינו את מצבו. כאשר תבינו מה מצב הרכב, תוכלו לנקוב במחיר שאתם רוצים עליו. כל בעיה שקיימת ברכב עלולה לגרום להורדה במחיר בעת המכירה ולכן חשוב שתדעו מראש מה מצבו. אם מצבו טוב והוא מתפקד כראוי, הרי שעליכם ליצור פרסום למכירת הרכב. אם זה לא המצב והוא הוגדר כרכב שלא יכול לנסוע יותר על הכביש, זה הזמן לבדוק על פירוק רכבים.

שלב שני – פרסום מודעה

אם הרכב יכול להימכר לפי הבדיקה שעשיתם, הרי שיש לפרסם מודעה. תמיד מומלץ לעשות זאת באתר שמוכר רכבים ומאפשר לכם להכניס את כל הנתונים על הרכב ולפרסם אותו לקהל הרחב.

שלב שלישי – בירור על פירוק רכבים

פירוק רכבים זו דרך ממש טובה להרוויח כמה מאות שקלים על חלקי הרכב. יש חברות כמו חברת קאר ביי – קונה רכבים לפירוק, שפשוט רוכשת רכבים שכבר לא יכולים לנסוע על הכביש. הרי רציתם למכור את הרכב וציפיתם שמהכסף שתרוויחו על המכירה תרכשו רכב אחר. מכיוון שמצב זה לא אפשרי, אתם יכולים במקום להרוויח קצת כסף על הפירוק וגם לעזור לאיכות הסביבה. במקום שהרכב יישב באתר גרוטאות, ישתמשו בחלקים שלו לכל מיני יעדים אחרים.

כמה כסף אפשר להרוויח מפירוק הרכב?

שאלת סכום הכסף שתוכלו לקבל בגין הרכב המפורק היא שאלה שחוזרת על עצמה בקרב אנשים רבים. זה מובן, כי בסופו של דבר אתם רוצים להרוויח על הרכב כמה שיותר. תחילה חשוב לדעת כי הסכום שתקבלו תלוי בחלקים שבהם ניתן להשתמש ובכל מקרה הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב בפירוק מגיע בממוצע ל-1000 שקלים. נכון, זהו לא סכום גדול, אך זה הכי הרבה שתוכלו לקבל וזה בהחלט עדיף מלא לקבל שום דבר בגין הרכב.