טוען את המידע
+ פרסום מודעה

קונים רכב יד שניה בצורה בטוחה

כל נהג ישראלי מכיר את התהליך לחיפוש כלי רכב חדש. מכוניות בישראל הן אחד מהאמצעים חשובים ביותר לניידות ולכן שוק הרכב מלא באפשרויות. הרוב הגדול של הקונים הפוטנציאליים פונה לשוק הרכבים מיד שנייה. רכבי יד שנייה נמצאים בשפע ברחבי הארץ, ולכן קל מאוד את ההתאמה המושלמת לכם מבחינת דרישות הרכב, מבלי להתחייב לרכישת מכונית חדשה מהניילון.

חמש סיבות לקנות רכב יד שנייה

יש חמש סיבות מרכזיות שגורמות למרבית הקונים לפנות לשוק הרכבים יד שנייה:

  1. זמינות- כמות רבה מאוד של מכוניות מוצעות למכירה מידי בעלייהן בכל רגע נתון. לוחות מכירה של מכוניות מציגים בפני הקונים את כל האפשרויות. כך קל מאוד להשוות בין עלויות ולמצוא את המכוניות המתאימות לכם ביותר בקרבת הבית.
  2. עלות קנייה- עלויות הרכישה של כלי רכב מיד שנייה יהיו במרבית הפעמים נמוכות יותר ממחיר המחירון. לכל מכונית יש פגם או בלאי אשר בגינו ניתן לסכם על מחיר עסקה נמוך מהמחירון. בעולם המכירות של רכבי יד שנייה, משא ומתן הוא חלק משמעותי בתהליך.
  3. עלות תחזוקה- בניגוד לרכבים חדישים, עלויות האחזקה של כלי רכב מיד שנייה הן נמוכות יותר. לא צריך להשקיע בחלקי חילוף יקרים או בטיפולים מיוחדים.
  4. מיסוי- ברכישת מכונית יד שנייה עלויות המיסוי המחייבות על פי החוק הישראלי לא קיימות ואם יכולים לרכוש רכבים זולים בצורה משמעותית.
  5. שוק מגוון- כיום מוכרים מכוניות יד שנייה של כל מותג. החל ממכוניות ויקרה ועד למכוניות מיני קומפקטיות אתם יכולים למצוא את הרכב המושלם שלכם בקלות.

חיפוש מוצלח במקומות הנכונים

שימוש בלוח יד שנייה על מנת למצוא מכונית חדשה היא טקטיקה נכונה מאוד. במקום לפנות ישירות לחברות ולשלם סכומי עתק, מכוניות כמעט חדשות נמכרות בשוק החופשי ומאפשרות לכם לקבל את אותה האיכות בעלויות נוחות יותר. יחד עם זאת, חשוב לבצע בדיקה מקיפה של כלי הרכב על מנת לוודא כי הוא בטוח לשימוש ולא עבר תאונות. כך המכונית תשרת אתכם נאמנה בשנים הקרובות.