טוען את המידע
+ פרסום מודעה

איך לרכוש אופנוע חדש?

בעלי אופנועים רבים, יודעים כמה מאתגר הוא תהליך החיפוש אחר כלי רכב יד שניה חדש מבחינתם. יחד עם זאת, תהליך המכירה של האופנוע הישן ורכישת אופנוע חדש, גורמים לבעלי הכלים סיפוק רב ומאפשרים להם לשדרג את עצמם באופן קבוע. על מנת שתדעו איך להתחמק מכל המכשולים שיכולים לצוץ לאורך החיפוש אחר אופנוע חדש, אתם צריכים להכיר את שוק המכירות בעזרת לוח רכב. בעזרת הצוות המקצוע של מנוע החיפוש לכלי רכב יד 2 "תתניע", יצרנו מדריך קצר, לרכישת אופנוע חדש.

שלושה טיפים שיעזרו לכם לבחור אופנוע חדש

בבואכם לבחור אופנוע חדש, מבין על האפשרויות של לוח רכב "תתניע", מומלץ לתת את הדעת על שלושה פרמטרים חשובים:

  1. שקיפות במודעה- ככל שהמוכר מספק יותר מידע במודעה, כך הוא מאפשר לכם לקבל תמונת מצב מלאה על מצבם של מכוניות יד 2 כמו גם אופנועים אשר עולים בלוח רכב. למשל, אם המוכר מציג תמונות רבות, מזוויות שונות, לצד תיאור של הטיפולים אשר בוצעו באופנוע, אתם יכולים להיות רגועים יותר בנוגע למכירה.
  2. בדיקות במוסך- במידה ואתם עדיין לא יכולים להגיע להחלטה בנוגע לאמינות המוכר, רצוי לבקש לבצע בדיקה במוסך צד ג'. בבדיקה תוכלו לראות את כל הליקויים הקיימים נכון לרגע זה בכלי.
  3. תג המחיר- לעיתים הרמז הראשון למוכר מסוכן, נעוץ בתג המחיר. אם המוכר מציג מחיר מבוקש נמוך מידי, ייתכן והוא מנסה להיפטר מכלי רכב לא תקין או מסוכן לנסיעה.

מוכרים את האופנוע הישן בקלות

רגע לפני שאתם מתחילים לחפש אחרי אופנוע חדש על ידי לוח רכב יד שניה, אתם צריכים למכור את הכלי הישן שלכם. כאשר אתם רוצים לבצע את המכירה במינימום השקעה של זמן, עלויות ומשאבים, מומלץ לכם לעשות זאת בצורה מסודרת. בדיוק לשם כך, ניתן להציג את האופנוע בלוח רכב של חברת "תתניע", מודעה ובה מפורטים כל הנתונים בנוגע לאופנוע כמו גם רכב יד 2. במונע החיפוש תוכלו להציג את האופנוע שלכם לקהל רכב של גולשים אשר מחפשים מידי יום לרכוש רכבים ואופנועים חדשים. הקונים הפוטנציאליים יכולים להתרשם מהמודעה ולפנות אליכם בצורה עצמאית על מנת לסגור עסקה, ולאפשר לכם לשדרג את האופנוע.