טוען את המידע
+ פרסום מודעה

מחליפים את הרכב הפרטי- המדריך המלא

רכישת מכוניות יד 2, היא רכישה אשר דורשת מכם להשקיע זמן, מחשבה וגם משאבים על מנת להביא לתוצאה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. החל משלב המכירה של הרכב הקודם בעזרת לוח רכב יד שניה, ועד להעברת הבעלום על הרכב החדש, מומלץ לעבוד בצורה מסודרת על מנת להבטיח החלפת רכבים מהירה ונטולת תקלות. אם אתם לא מומחים לרכב, ייתכן וישנם כמה שלבים בדרך, אותם אתם לא מכירים, וחשוב שתכירו. בדיוק מסיבה זו, יצרנו לכם את המדריך המלא לתהליך שדרוג מכוניות יד 2, בעזרת המומחים של חברת "תתניע", מונע החיפוש לרכבים יד שנייה המתקדם בישראל.

מכירת הרכב הפרטי- קל משחשבתם

עם ההחלטה הראשונה שלכם, למכור את הרכב הפרטי ולשדרג את המכונית הקיימת, אתם מתחילים בתהליך אשר מחייב אתכם לשים לב לפרטים הקטנים. ראשית, חשוב לבצע הערכה כוללת של המצב הטכני של הרכב, עוד לפני העלאת מודעה למכירת הרכב בלוח רכב יד שניה. על כן, פנו למוסך מורשה, אשר יכול לספק לכם מידע על כשירות המנוע, השלדה והבלמים. כל המידע הזה, יאפשר לכם להציג את הרכב שלכם למכירה, במנוע החיפוש למכירת מכוניות יד 2, "תתניע". כך, תאפשרו חשיפה לקהל קונים פוטנציאליים עצום, מכל רחבי הארץ, תוך מינימום מאמצים. ברגע שיש לכם קונה, ניתן לבצע דרך בנק הדואר העברת בעלות, ולעבור לשלב הבא - רכישת רכב משפחתי חדש.

חיפוש יעיל ומקצועי של רכב

בדומה לתהליך המכירה של הרכב המשפחתי הקודם, גם כאשר אתם רוכשים רכב חדש, ולא מעוניינים לרכוש רכב יד ראשונה, רצוי לבצע חיפוש דרך מנוע חיפוש רכב יד שניה מיומן, רחב ואמין. בתהליך החיפוש שימו לב לשנת הייצור של הרכב, לדגם, ואפילו לאזור המכירה. אם יש מכוניות יד 2 אשר יכולות לעמוד בדרישות שלכם, בקרבת הבית, אין שום סיבה לבזבז זמן ומשאבים על מוכר שגר רחוק. לאחר מכן, בקשו להיפגש עם בעל הרכב ולבצע הערכת שווי, כמו גם בדיקת תקינות של כל מערכות הרכב, באם אין לבעל הרכב מסמך מסוג זה. רק כאשר אתם בטוחים באמינותו של המוכר, וברמת הבטיחות של הרכב, תוכלו לרכוש אותו.

‏‏‏